25 Haziran 2015 Perşembe

City Maps 2 Go....

Bir önceki yazımda size gezilerde hayat kurtaracak bir uygulamadan bahsetmiştim veeee şimdi açıklıyorum :)) Bu uygulama hayatıma #cokgezerkencokyiyenbilir ekibi üyesi Sinem ile hayatıma girdi, kendisi gezilerimizde harita kullanımı ve gidilecek yerleri araştırmadan sorumlu kişidir :)

Uygulamamız CityMaps2Go, offline çalışan bir harita.. Aşağıdaki linklerden kendinize uygun olanı ile uygulamayı ekleyebilirsiniz.

iPhone uygulaması (iPad'de de kullanabilirsiniz.)

Uygulamayı yükleyip, gideceğiniz şehri bulup yükleyin, 3 tane bedava şehir hakkınız var, 3. şehirden sonrakileri belirli bir ücret karşılığında yükleyebiliyorsunuz. 

Şehrinizi yükleyin, wireless olan bir ortamda ya da kendi şebekenizin internetinden gitmek istediğiniz yerleri seçin, dilediğiniz renkte yıldızla kategorilerinizi ayırabilirsiniz. 



Yurtdışına çıktığında internete ihtiyaç duymaksızın bulunduğunuz yerden sizi bir nokta halinde gösterirken izleyeceğiniz güzergahı da bulabiliyorsunuz.

Uygulamanın en güzel özelliği de search map kısmına tıkladığınızda size gideceğiniz yeri yazmadan önce otel, restaurant, cafe, müze gibi yerleri kategori halinde göstermesi. Dilerseniz seçtiğiniz şehri yüklerken makaleleri indir seçeneğini de tıklayıp, gezdiğiniz yerlerle ilgili detaylı bilgi de alabilirsiniz.  Makalelerin boyutları biraz yüksek olduğu için ben tercih etmiyorum bu da uygulama ile ilgili dipnotum olsun :)

Takipte kalın...
Yakında İzmir yazısı geliyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder