30 Haziran 2015 Salı

Arşiv Karıştırma Vol.1

Çektiğim fotoğraflardan bir arşiv yaptığım ve bu arşivin içinde kaybolduğum doğrudur. Bu fotoğraflar bundan 10 yıl öncesine kadar dayanıyor. O zamanlar bir üniversite öğrencisiyken ve sahip olduğum makine Nikon Coolpix'ken çekmiştim bu fotoğrafları :) Buyrunuz o anlar...


Balıkçıları Şile'de çekmiştim 2008'de, mavi panjurlar Cunda'dan... Yıl 2010, arkadaşlarımızla yaptığımız bir haftasonu kaçamağından... Diğer iki fotoğraf da Bolu Yedigöller'de... 2007 yılında çekmiştim, mezun olmuş ve iş hayatına başlamıştım. Haftasonları yaptığımız bu gezilerle kendime geliyordum :) Bu güzelim yolu da yine Yedigöller'e giderken fotoğraflamıştım...


Aşağıdaki fotoğraflar da 2006 yılından... İzmir Ödemiş'e bağlı Gölcük köyünden... Ben gittiğim zamanlar da sadece İzmir halkının bildiği sessiz sakin bir yerdi, hala öyle mi bilmiyorum. Yazın İzmir sıcağından kaçmak için gidilirmiş, bir nevi yayla...


Arşiv karıştırmalarım devam edecek, takipte kalın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder