29 Nisan 2015 Çarşamba

Sırt Çantam...

Herkesin yolculuk esnasında mutlaka yanına aldığı bir çantası vardır, ben tercihimi ekipman yoğunluğu nedeniyle sırt çantasından yana kullanıyorum :) Fotoğraf makinem, hafıza kartları, yeni aşkım gopro, makinelerin şarj aletleri (o kadar geziyorum hala yedek bir pil alamadım en kısa sürede halletmem lazım bu durumu), gerekirse laptop ya da tablet...

Açık hava, bol gıda bir tur içindeysem, biz zavallı şehirlilerin açık hava çarpması sonucu baş ağrısına çözüm getirecek ağrı kesici çantaya ilk girenlerden... 

Hiç bilmediğim bir yere gidiyorsam yanımda mutlaka gideceğim yer ile ilgili kitap vs alırdım eskiden ama artık teknoloji çağında bu tür kitaplara çok da ihtiyaç olmuyor, hatta internette çok daha fazlasını bulabiliyorum.

Her ne kadar özgür ruh olsam da süsümden püsümden asla ödün vermem, fotoğraf çeksem de bazen Umut'un objektifine yakalanabiliyorum :)) O yüzden makyaj çantam ve kıyafetlere uygun aksesur (genelde fular oluyor) mutlaka çantamda olur...

Uçakla gidiyorsam yolda okumak için mutlaka bir kitap, dergi çantaya giriyor yine; arabaysa hiç dokunmuyorum bile... Arabada kitap okuyunca araba tutuyor beni :((

Biraz ağır bir çanta oluyor ama bana gezme olsun taş bile taşıyabilirim sanırım :))

Bir sonraki yazıda size mükemmel bir uygulamadan bahsedeceğim. Özellikle yurtdışı gezilerinde hayat kurtaran bir uygulama... Ama şimdi Melis için uyku zamanı, yarın rota Trabzon ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder